2012. január 23., hétfő

Utazás a pocak körül

Az a megtiszteltetés ért, hogy életem első kismama sorozatát az egyik legjobb barátnőmről, Viriről készíthettem. A második babáját várja éppen, s meg kell mondjam, ha ez a kis lurkó is olyan csodás fiúcska lesz, mint az elsőszülött Marci, roppantul össze kell szednem magam, hogy a leendő gyerekeim méltó játszótársai legyenek Viri gyerkőceinek.

Bevallom, a fotózás előtt nagyon dobogott a szívem. Szerintem sokkal jobban izgultam, mint máskor, és mint ahogyan Virág... Először is azért, mert iszonyúan meg akartam felelni. Elsősorban Neki, aztán magamnak, meg hát Zolinak is, aki ezúttal teljes egészében átengedte nekem a fotózást és az utómunkát egyaránt.
Másrészt a zord időben a mi otthonunkba szorultunk, amit bizony nem erre rendeztünk be (bár a hétvégén javult a helyzet ez ügyben ;) )...

Végül vettem egy nagy levegőt és nekiláttam. Gondoltam, sebaj, a barátnőm, majd csak lesz valahogyan... és, ha nem, nos... átéltünk ennél már nagyobb "katasztrófákat" is együtt. :)

Az eredmény szerencsére nem lett katasztrófa. Remélem, Ti is így gondoljátok!
Utazzatok velem Viri pocakja körül!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése