2012. február 28., kedd

Történetek menyasszonyaink tollából - Nyerj meg minket esküvői fotósodnak 2.

A mai lehangoló időben, úgy gondoltam, hogy egy vidám történetet osztok meg Veletek, ami egy hasonlóan szürke napon érkezett meg hozzánk és beragyogta a szívünket, hiszen a nevetés csodákra képes!

"Történetünk egyben romantikus és vicces, hasonló pillanatokban már rengetegszer volt részünk, mert ilyenek vagyunk mi, bolondok és szerelmesek! :)
Réges-régen történt, még mindketten egyetemisták voltunk, amikor egy hétfő délután a röplabda edzésre besétált egy délceg úriember. Szerelem volt első látásra, legalábbis a részemről... :) Zoli ekkor még észre sem vett, pedig csak két lány volt a pályán, az egyik közös barátnőnk Szandra, a másik pedig szerény személyem... Később az öltözőben elmeséltem barátnőmnek, hogy beleszerelmesedtem ebbe a fiúba és kértem, hogy szervezzen meg egy közös bulit, mivel a sportpályán nem vagyok egy nagy ász, de az esti bulikon már otthonosan mozgok. Egy szombaton össze is jött a társaság, de én annyira ideges voltam, hogy éppen csak bemutatkoztam, utána már a közelébe sem mertem menni Zolinak. Ilyen még nem történt velem, korábban be nem állt a szám, de Ő előtte meg sem mertem szólalni. Nagyon kedves és udvarias volt, hívott táncolni, de később másokat is hívott, szóval nem haladt a "dolog". Teljes kétségbeesésemben odafordultam Szandrához, hogy "Most mit csináljak?", mire ő: "Hát simulj oda!". Úgy tűnik pont erre vártam, mert abban a pillanatban felkerekedtem és átöleltem, a gyanútlan, épp a sörét fogyasztó drága szerelmemet. Ő pedig örült közeledésemnek és azóta elválaszthatatlanok vagyunk! :)
Még szerencse, hogy ilyen jól sült el a dolog, mert később kiderült, hogy a "simulj oda" nem egy varázsszó, nem javaslom, hogy otthon bárki is kipróbálja! Szandra nem gondolta volna, hogy szó szerint veszem az utasítását. Ő úgy értette, hogy táncoljak vele és egy finom öleléssel jelezzem a tetszésemet! :) Több barátnőm jelen is volt az "akciónál" és azóta is rengeteget nevetünk a történteken, de főleg azon, hogy ebből a megmozdulásból tényleg szerelem lett, sőt nagyon úgy tűnik, hogy házasság is! :)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése