2012. március 1., csütörtök

Történetek menyasszonyaink tollából - Nyerj meg minket esküvői fotósodnak 4.

Ebben a gyönyörű időben egy romantikus "rózsás" lánykérés történetét választottam Nektek! :) Remélem, számotokra is szívmelengető lesz. :)

"Számomra ez a nap felejthetetlen élmény marad. Kislánykoromban mindig arról álmodoztam, hogy értem jön a mesebeli herceg és feleségül vesz. A lánykérést ezerszer láttam magam előtt, de mindig ugyan úgy zajlott, csak a helyszínek változtak. Lehet a filmek hatására, lehet a lányok mesevilágában élve, én mindig azt szerettem volna, ha a fiú letérdelve, egyik kezemet fogva teszi fel a nagy kérdést. Mindez álom volt csupán, mígnem eljött a várva várt nap 2012. szeptember 16-a este 9 óra.

A párom esti sétára invitált, egyik kedvenc helyemre, a Gellért-hegyre. Imádom a várost sötétben látni, ráadásul a hegy tetejéről jól látszik, amint Budapest fényei ragyognak a sötétben. Káprázatos.

Hűvös volt az este, de azért felmentünk a hegyre. Beszélgettünk, gyönyörködtünk a kilátásban, csak az zavart, hogy láttam a páromon, kicsit izgatott. Akkor még nem tudtam miért. Nem időztünk sokáig, hisz hűvös volt, a szél is fújdogált, de még mielőtt visszaindultunk volna, Ő szembefordult velem, megölelt és arra kért csukjam be a szemem. Mikor kinyitottam, ott térdelt előttem, kezében egy szál vörös rózsával, s remegő hangon megkérdezte: Leszel a feleségem? Mit is mondhattam volna mást, minthogy : IGEN. Kezembe adta a rózsát, megcsókolt, de még egy kérdést feltett: Nem nyitod ki?

Addig fel se tűnt, hogy az a rózsa, valójában egy kreatív ékszerdoboz. Kinyitottam és ott volt benne egy eljegyzési gyűrű. Felhúzta az ujjamra, még egyszer megcsókolt majd elindultunk hazafelé, elújságolni a nagy hírt.

Ma már az esküvőt tervezgetjük, a dátumot is kitűztük. Ez volt számomra a legszebb nap, a következő az esküvőnk napja lesz."

14 megjegyzés:

  1. Névtelen3/07/2012

    Nagyon Romantikus:) Kívánom, hogy az esküvőtök legyen felejthetetlen:) Biztos Gyönyörű emlék marad,amit boldogan mesélsz,majd a gyerekeidnek :)

    VálaszTörlés
  2. Névtelen3/07/2012

    Segítséget kértetek a döntéshez? Én erre a történetre szavazok! :P

    VálaszTörlés
  3. Névtelen3/07/2012

    Én ismerem mind a kettőjüket. A srác az osztálytársam volt, a menyasszonya meg most jár velem egy tanfolyamra :) Nem hittem volna, hogy Bazsika ilyen dolgokat is tud :D
    Remélem ti nyeritek a versenyt!
    Ákos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D:D és óra helyett blogozol xD de KÖSZÖNJÜK a szurkolást :D

      Törlés
  4. Köszönjük. Mi is reménykedünk benne *.*

    VálaszTörlés
  5. Névtelen3/07/2012

    Júúúúúúúúúúúújjjjjjjjjjjjjj dearanyoooooooooooooos, énis énis énis ilyet szeretnék...

    VálaszTörlés
  6. :)) Köszönjük szépen a segítséget! :)

    VálaszTörlés
  7. Névtelen3/07/2012

    Elolvastam mindet. Azt hiszem ez áll hozzám a legközelebb. Ha választhatnék, hasonlót szeretnék én is.
    Lilla

    VálaszTörlés
  8. Névtelen3/08/2012

    Az rózsa jópofa lehetett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,az volt:) Onnan jött az ötlet,hogy régebben mondtam neki,hogy nem kell gyűrűt vennie ahhoz,hogy megkérje a kezemet, egy szál rózsával is megkérhet. :):)

      Törlés
    2. Kreatívan megoldotta, kettő az egyben..:)

      Törlés
  9. :) Igen. Édes volt nagyon :)

    VálaszTörlés
  10. Névtelen3/16/2012

    Nagyon romantikus párod lehet :)

    VálaszTörlés
  11. Névtelen3/18/2012

    AWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHH..... Ez nagyon aranyos :) Hajrá, Nektek szurkolok!:D:D

    VálaszTörlés