2012. március 18., vasárnap

Történetek menyasszonyaink tollából - Nyerj meg minket esküvői fotósodnak 18.-21.

Nagyon-nagyon közeleg az eredményhirdetés... azonban még nem fogytunk ki a történetekből! :) Olyannyira nem, hogy ma és holnap, ha nincs ellenetekre, akkor egyszerre többet is megosztunk Veletek...
Kíváncsiak vagyunk a véleményetekre!  
Ti kit választanátok?

"11 éve ismerkedtünk meg a (most már) vőlegényemmel, Zsolttal. Mindketten gyömrőiek vagyunk, és 2 éve lakunk együtt.
Az aktív kikapcsolódás hívei vagyunk.Sokat kirándulunk és Ő lelkesen jár mountainbike versenyekre, én meg lelkesen fényképezem a pálya széléről:)
Nem tudok egyetlen egy legkedvesebb történetet említeni, mert olyan sok volt és van még mindig:)
De legemlékezetesebbeket annál inkább, amelyek nem mind szépek, de sosem fogom elfelejteni, pl:
- Szlovéniában töltött nyaralásból hazafelé elfüstölt motor miatt /szerencsére már a magyar/ autópálya szélén eltöltött pár óra.
- Zsolt János kórházban töltött napjai, miután összetörte magát bringával. Ennek eredménye törött nyakcsigolya, törött orr, törött alkar és állkapocs lemezekkel megerősítve. Arról a pár hétről nem is beszélve, amíg csak szívószállal tudott enni az összedrótozott állkapcsai miatt.
Ettetek már turmixolt gulyáslevest és bébiételt szívószállal a Paprika TV- nézve? Ő igen... :)  Ez akkor nem volt ilyen vicces:)
- Mivel a bringázást ezek után sem adta fel, így egy verseny után meglátogattuk a komlói kórházat is, de ott "csak" egy válltörést szedett össze.
- Amikor elkísértem munkaügyben egy építkezésre és munkaügyi ellenőrnek néztek minket. Na, akkor ott minden a szabályok szerint ment, addig, amíg megtudták, hogy csak nyílászáró-ügyben érkeztünk:D
-És persze a lánykérés a Hármashatár-hegy tetején:)

Mi nem nagyon szoktunk unatkozni!:)"



"Én egy társkereső oldalon voltam regisztrált tag, ő úgy szintén. Minden nap megnéztem keresett-e valaki. De igazából az tetszett, hogy megnézték a képeimet és kommentárt írtak hozzá, hogy milyennek találnak. Egy kis önbizalom növelő értéke volt. Igazából úgy voltam vele, hogy akkor komoly kapcsolatot nem szerettem volna. Egy kis időre elég volt. Meg nem is nagyon hittem ezekben a társkeresőkben. És voltak is buktatók, akik csak olyan dolgokért írtak, hogy inkább nem is válaszolt az ember. Már három hónapja voltam fenn. Egyik nap beléptem és jött egy üzenet. Ennyi állt benne: szia, Ati vagyok (egy olyan városból ami 12 km-re van onnan ahol lakom), én szívesen járnék veled és lennék a barátod. És az msn címe. Elolvastam, először felcsillant a szemem, a fényképe is tetszett. De utána gondolkodtam mit csináljak, felveszem és beszélgetek vele, már lehet, hogy holnap ki akar jönni és megismerni. Én nem akarok most kapcsolatot. Egy hét múlva mégis úgy döntöttem, hogy egye fene megpróbálom, beszélek vele, elmondom , hogy mi a helyzet. Így is lett. Már az első nap el kezdtünk beszélgetni. Nagyon aranyos volt és illedelmes. Többször is leírtam neki, hogy szívesen ismerkedem, de komoly kapcsolatot nem akarok. Ő mindig csak azt írta, hogy jó ő megérti, de azért ő próbálkozna, ha nem baj. Egy hét beszélgetés után megbeszéltük, hogy találkozzunk. Ki jött ide hozzám, de még behívni nem akartam így megbeszéltük, hogy felvesz és elmegyünk valahova. Így is lett. Felvett, már elsőre szimpatikus volt. Én a Hany szívében lakom és így felmentünk oda, ott van egy pihenő, ott beszélgettünk. Este 10 órára hazavitt. Másnap újra beszéltünk neten, mondja, hogy ő ma is kijönne, ha nem nagy gond. Mondtam nem. Szintén úgy találkoztunk, mint előtte nap. Meséltem, meséltem neki és ő csak hallgatott. Először olyan kis furának tűnt, hogy ilyen hallgatag. Kaptam tőle egy kis ajándékot egy plüss oroszlánt. Este 11 óra felé beültünk az autóban, hogy indulunk, mert már hűvös volt. Még mindig olyan kis hallgatag volt. De nem indult el. El kezdett ő is mesélni. Nagyon aranyos volt. Megfordult a fejembe, hogy lehet hogy őt nem kellene elengedni. Egy kicsit fáztam, odaadta a pulóverját és ahogy rám adta, közel kerültünk egymáshoz. És ekkor mintha megállt volna az idő és minden ami körülöttünk volt. És ekkor elcsattan az első csókunk. Beleremegtem, éreztem, hogy nem szabad elengednem. Ettől a pillanattól fogva mi egy pár vagyunk, immár 4 éve. És a négy éves évfordulónkat megpecsételjük azzal, hogy örök hűséget esküszünk egymásnak idén május 26-án.

Hát ez a mi kis történetünk, az egyik legszebb ami történt velünk. Sose gondoltam, hogy akkor és ennyire szerelmes leszek. És ami a legjobb érzés, hogy mindig szerelmes vagyok belé."

"Én egy nyelviskolában dolgozom,ahová egyik alkalommal jött kezdeni Bence :)
Elindítottam,elmeséltem amit tudnia kell a tanulási módszerről,körbevezettem stb. Egy
hónap után segítettem neki valamiben amiért cserébe hozott volna nekem kávét a hálája
jeléül.Este felé járt az idő,megijedtem,hogy nehogy már ma hozza,írtam neki egy sms-t az
iskola telefonszámáról.Válaszolt,és a következő sms-t már a saját telefonomról írtam.Jé
hozzájutott a számom :) Megbeszéltük,hogy iszunk este egy bambit. Gondoltam időm is
van,rá is érek,miért ne menjek :)
Az első randinkon este fél 10-kor találkoztunk a Gödörnél. Már egy kisfröccsel
várt,iszogattunk beszélgettünk. Elindultunk később sétálgatni,fel a várba, meg mindenfelé.
Először hajnali fél 1-kor vettem észre,hogy így elrepült az idő. :) Hát jó társaságban repül az
idő Még egyikőnk se akart hazamenni,felmentünk a citadellához, ott is
leültünk,átbeszélgettünk több órát, mire úgy döntöttünk haza kellene már menni, hisz korán
van és másnap munka. Hajnali fél ötre sikerült hazaérnem,de ezt a fantasztikus randit sosem
fogom elfelejteni. :)"

"14 voltam ő meg 17 mikor jártunk de semmi extra nem volt így szakítottunk pár hét után.Én 17 évesen férjhez mentem szülői engedélyes máshoz mert kisbabát vártam.De ahogy sok tini szerelem ez sem jött össze 3 évig volt jo együtt.
Aztán egyszer a net segítségével újra megtaláltam az ex-t :D írtam neki és aznap éjjel örült levelezésbe kezdtünk másnap kora reggel meg találkoztunk a régi sulimnál munka előtt.
Nem tudtam hogyan lépjek ki a házasságomból ami már egyre rosszabb volt és az én drága párom egy nap azt mondta hogy öltözz és költözz..
Úgyhogy 5 évvel ezelőtt elvitt minket.Én akkor megígértem neki hogy 1 éven belül elválok..Hát ez tényleg pont egy év lett ::D
Az első pár hónapban megkérte a kezem de ez annyiban is maradt..Azóta született egy lányunk és egy fiunk aki most 5 hónapos és lehet hogy ez miatt de decemberben eldöntöttük hogy idén összeházasodunk.A kapcsolatunk szebb mint  valaha és 3 gyerek boldog szülei vagyunk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése