2012. március 9., péntek

Történetek menyasszonyaink tollából - Nyerj meg minket esküvői fotósodnak 8.

Ma az egyik legelső történetet mutatom meg Nektek, ami érkezett hozzánk... :) Egy filmjelenetbe is beleillő lánykérés története, de majd meglátjátok! :)

"2011.08.29.-én (hétfő), párom születésnapján sajnos egy Meeting erejéig el kellett utaznom Németországba és csak következő este jöttem haza. Szomorú voltam, hisz nem ünnepelhettem vele a születésnapján és féltem, hogy ő is le lesz törve emiatt. Azonban megbeszéltük, hogy szeptember 3.-án bepótoljuk és elmegyünk ismerősökkel szórakozni. Szervezte a buli napját és még sikerült is rávennie egyik Ausztriában élő kedves barátpárunkat, hogy utazzanak Magyarországra azon a szombaton és töltsék nálunk a hétvégét illetve sok más embert meghívott.

29.-én reggel, indulás előtt még felköszöntöttem illetve minden alkalommal, amikor beszéltünk telefonon. Egyik beszélgetésünknél említette, hogy este elmegy egy kedves barátjához és vele, illetve barátja feleségével picit ünnepelnek, de valószínűleg nem marad sokáig, mert másnap dolgozik. Azt is hozzátette, hogy gyalog megy, mert nem laknak messze tőlünk.

Teltek az órák, majd este próbáltam felhívni, hogy hogy érezték magukat és egyben hazaért-e, de nem vette fel a telefont. Többször próbáltam elérni, de semmi válasz. Ekkor nekem már mindenféle kavargott a fejemben és végül írtam a barátjának egy üzenetet (elég késő volt ekkor már), hogy nem tudja-e, mi van Marcival, de ő sem válaszolt. Pár perc múlva megszólalt a telefonom. Marci hívott és mondta, hogy épp a fürdőben volt és ezért nem vette fel a telefont. Kérdeztem, hogy megünnepelték-e a születésnapját, mire kissé csalódottan mondta, hogy kb. 5 percet volt ott és utána jött haza, szóval nem volt ünneplés. Ez engem eléggé elkeserített és elterveztem, hogy amint hazamegyek minden nap, egészen a buliig ünnepeljük a születésnapját finom vacsorákkal stb.

Másnap hazaértem, Marci eljött értem egy csokor virággal a reptérre, majd hazamentünk és tényleg így is tettem. Minden nap felköszöntöttem, hogy kárpótoljam, amiért nem lehettem vele a születésnapján.

Teltek a napok és elérkezett a várva várt szombat. Elhoztuk a születésnapi tortáját, amit rendeltem neki és otthon vártuk az első vendégeket sütire. Szép lassan mindenki megérkezett és végül elindultunk a buli helyszínére, a Margitszigetre. Jó hangulatban telt az este, egyre többen lettünk, míg éjfél előtt nem sokkal párom felállt, hogy beszédet mondjon, ami következőképp hangzott...részlet, amennyire megmaradt a nagy izgalomban :)

"Nem voltam mindenkihez egészen őszinte az utóbbi időben és egy valakinek kimondottan hazudtam az elmúlt héten! - Itt rám nézett, nekem pedig kalimpált a szívem és remegett minden porcikám, mivel nem tudtam mi következik - Hétfőn nem Attiláéknál voltam, hanem Balatonon a szüleidnél, hogy Apukádtól megkérhessem a kezed. Hozzám jössz feleségül?"

Azonnal rávágtam az igent és kitört a taps még a környező asztaloknál is, ahol hallották, hogy mi történt :)

Életem eddigi legszebb napja volt!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése